reklama

Liečenie kašľa

Skúste si niekedy prečítať, čo obsahujú tak preferované sirupy proti kašľu za látky. Pre porovnanie - skúste si kúpiť v lekárni podbeľ liečivý, prípadne skorocel kopijový - a prečítajte si na čo dané byliny pomáhajú, keď ich iba obyčajne pripravíte ako čaj...- inteligencia a rozum by Vám napovedali siahnuť po bylinnom čaji.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď má Vaše dieťa dlhotrvajúci a nejak problémovo liečiaci sa kašeľ - môže byť aj alergik - teda indikovaný kašeľ je ako alergický - skúste najskôr porozmýšľať nad tým, či Vaše dieťa v poslednom čase neprekonalo nejakú zmenu, nemá z niečoho strach, či podobný kašeľ nemáte aj Vy, jeho rodič, alebo súrodenec..- Vaše deti veľmi úzko reagujú na Váš zdravotný stav, emócie, strachy.

Ja som nedávno menila prácu a zo zmeny práce som pociťovala nervozitu a stres. Žijem s malým sama a žijeme sami - preto strata práce v skúšobnej dobe by pre mňa znamenala stratu peňazí, ktoré potrebujem na každomesačné platby. Už tretí týždeň kašlem a kašeľ utícha len pozvoľna. Môj syn si kašel prebral odo mňa hneď - teda tiež už asi dva a pol týždňa kašle. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám za to, že s pomocou homeopatickej liečby, ktorou sa obaja liečime, spoznaním príčiny kašľa (strach zo zmeny práce, strach zo straty zamestnania a prísunu peňazí, synov strach z mojej nepohody) - a použitiu bylinných čajov - sa mi kašel u nás oboch podarilo ukľudniť na minimálnu mieru. Podotýkam, že synovi bola indikovaná aj ľahká forma alergie (alergický sirup aktuálne nepoužívam).

Podbeľ liečivý - čaj uvarený z tejto byliny s medom dokáže ukľudniť suchý, aj hlienovitý kašeľ, ktorý má od najsilnejšej podoby po najmiernejšiu. Kľudne sa dá kombinovať aj s čajmi podľa Vašho výberu - napr. pomarančový, lesná zmes.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Skorocel kopijový - dokáže dať dokopy dýchacie cesty po silnom aj slabom kašli - tiež je možné ho kombinovať s čajmi podľa Vášho výberu - napr. pomarančový, lesná zmes, prípadne čo máte radi.

Vlastnoručne zozbierané šípky z miesta, čo máte radi - usušené (nie staršie ako pozbierané počas minuloročnej úrody), umyté, rozbité, aby sa oddelilo vnútro od obalu, zaliate horúcou vodou, s medom - tiež dobre dajú organizmus dokopy po celkovej únave tela z choroby, z horúčky.

Lucia Zoborová

Lucia Zoborová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa byť pravdivá k sebe a k svojmu životu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu